Informace o zpracování a odeslání
Zpracování vaší objednávky
Přepravní informace
Kdy objednat
Důležité poznámky
V tomto článku můžete najít důležité informace týkající se našich informací o zpracování, šití a přepravě produktů, včetně témat uvedených vlevo (pro snadnější přístup je odkazováno na příslušnou sekci).
V závislosti na vámi objednané položce se bude doba zpracování/přizpůsobení mírně lišit.
Hotové Produkty
Výběr našich produktů je již hotový, což znamená, že tyto položky jsou skladem a připraveny k odeslání. Jejich zpracování před odesláním obvykle trvá méně než 48 hodin. Mezi tyto položky patří Šaty na vyzkoušení, Konečné položky prodeje, položky do výprodeje, vzorky a všechny položky označené na stránce s podrobnostmi o produktu „Odešleme do 48 hodin“.
Produkty Na Zakázku
Většina našich výrobků je vyráběna na zakázku, což znamená, že je začínáme šít až po potvrzení objednávky. Dokončení výroby před odesláním může trvat několik týdnů.
Doba přizpůsobení se liší podle kategorie. Odhadované doby přizpůsobení jsou uvedeny v tabulce níže.
Kategorie | Čas na zpracován |
Doba dodání se na různých místech liší. V tabulce níže naleznete možnosti způsobu dopravy, načasování a odhadované náklady na dopravu.
Způsob Přepravy | Doba přepravy | Náklady |
Usilovně pracujeme na tom, abychom zajistili, že každý balíček bude doručen včas a v dobrém stavu, ale jakmile balíček opustí naše zařízení, máme malou kontrolu nad tím, co se s balíčkem stane.
Nejsme zodpovědní za ztracené nebo odcizené balíčky, ale rádi uvidíme, co můžeme udělat, abychom vám pomohli, pokud se něco při přepravě pokazí.
Než se na nás obrátíte, doporučujeme znovu zkontrolovat číslo zásilky, abyste potvrdili stav své objednávky, a v závislosti na stavu zkuste provést následující:
Označeno jako doručeno:
- • Informujte se u svých sousedů, zbytku vaší domácnosti, vaší leasingové kanceláře a/nebo správce budovy, zda jim nebyl balík převzat nebo doručen omylem (což se stává neustále).
- • Pokud je označen jako doručený během posledních 24 hodin, dejte tomu ještě jeden den (pokud vaše akce není naléhavá), protože přepravci někdy označí balíček jako doručený předčasně. Pokud se neobjeví do 48 hodin, kontaktujte nás.
- • Upozorňujeme, že pokud nepotvrdíte doručení do 7 dnů od data doručení zásilky, náš systém automaticky aktualizuje stav vaší objednávky na „Dokončeno“.
Stále v tranzitu:
- • Přepravce se mohl zpozdit a aktualizoval odhadované dodací lhůty. Dokud byl stav sledování aktualizován nedávno (za poslední 2-3 dny), mělo by být vše v pořádku, jen počkejte, až bude balíček doručen.
- • Pokud máte stále obavy, můžete se obrátit přímo na operátora a zjistit, zda můžete získat aktualizaci. Dopravce bude mít vždy nejaktuálnější informace.
Čeká na doručení:
- • Pokud váš stav sledování zobrazuje doručení jako čekající, obraťte se na dopravce a zjistěte, zda vám může poskytnout vysvětlení.
- • Někdy jsou balíčky označeny jako nevyřízené, pokud jsou podmínky pro řidiče příliš nebezpečné nebo pokud má dopravce na jejich straně problém.
Pokud nic z výše uvedeného nefunguje a mluvili jste s dopravcem a ten vám není schopen pomoci, kontaktujte náš tým zákaznických služeb a uveďte číslo vaší objednávky a vaše potřeby. Uvidíme, co můžeme udělat, abychom pomohli.
Celková doba dodání = doba zpracování/přizpůsobení + doba dodání
Při pokladně vám poskytneme odhadovaný čas doručení vaší objednávky, který bude také uveden v e-mailu s potvrzením objednávky.
Pokud vaše objednávka obsahuje více položek, budou odeslány společně. Celková doba zpracování/přizpůsobení tedy bude záviset na produktu s nejdelší dobou zpracování/přizpůsobení. Podrobné časy zpracování/přizpůsobení různých produktů naleznete v části „Zpracování vaší objednávky“.
Mějte prosím na paměti, že doba zpracování/přizpůsobení se může někdy prodloužit, zejména mezi lednem a březnem.
- • U hotové produkty, i když jejich zpracování a dodání netrvá příliš dlouho, doporučujeme objednat alespoň 1 měsíc, než je budete potřebovat.
- • U produkty na zakázku může trvat několik týdnů, než dokončíme výrobu položky, než bude možné ji odeslat. Například u svatebních šatů může úprava svatebních šatů trvat několik týdnů plus další čas (v různých zemích se liší) na odeslání a doručení. Proto doporučujeme objednávat zboží na zakázku 3-4 měsíce před Vaší akcí. To může také pomoci předcházet zpožděním způsobeným nepředvídatelnými okolnostmi, jako jsou přírodní katastrofy nebo problémy související s dopravcem.
Pokud si nejste jisti, jaká je doba zpracování nebo výroby konkrétní položky, můžete tuto informaci najít na stránce podrobností položky.
Mějte na paměti, že i když vám některé stránky uvádějí odhadované dodací lhůty, toto se při pokladně změní na základě zadané dodací adresy, proto před objednávkou zkontrolujte okno dodání u pokladny.
- • Stáhněte si naši APP, abyste mohli kdykoli pohodlněji sledovat stav své objednávky a postupovat pohodlněji.
- • Odhadovaný čas doručení bude uveden na stránce pokladny. Zobrazí se pod způsoby dopravy.
- • Produkty na zakázku doporučujeme objednávat 3-4 měsíce před datem akce. To by mělo poskytnout dostatek času na výrobu, dodání a případné potřebné úpravy (jak je běžné u společenského oblečení).
- • Všechny šaty vlastní velikosti jsou nevratné.
- • Výměny v tuto chvíli nenabízíme. Pokud si koupíte šaty a zjistíte, že jsou nevhodné, budete muset zpracovat vrácení.