Zásady změny objednávky
Změny barev a velikostí
Speciální změny velikosti
Přidat nebo odstranit položky
Změny designu
Změny dodací adresy
Důležité poznámky
V závislosti na tom, co jste si objednali, bude naše možnost provádět změny v objednávce (jako jsou zvolené designy, barva nebo velikost) omezena.
Tento článek poskytuje podrobné informace o tématech uvedených v katalogu o našich zásadách změn.
V závislosti na tom, co jste si objednali, se naše okno pro změnu barvy a velikosti bude mírně lišit.
Hotové produkty
Zpracování těchto položek před odesláním trvá jen krátkou dobu. Zahrnuje Šaty na vyzkoušení, Konečné položky prodeje, Položky výprodeje, Vzorník, Položky do 48 hodin atd.
Protože se tyto položky zpracovávají velmi rychle, můžeme vybranou barvu a velikost změnit pouze do 1 hodiny od potvrzení objednávky. Do 1 hodiny zašlete e-mail našemu týmu zákaznických služeb s číslem objednávky a požadavkem na změnu.
Produkty na zakázku
Výroba těchto položek trvá několik dní, jako je Šaty pro družičku, Šaty pro matku nevěsty, Svatební šaty atd.
U těchto objednávek můžeme změnit zvolenou barvu, velikost a rozměry do 24 hodin od potvrzení objednávky. Do 24 hodin zašlete e-mail našemu týmu zákaznických služeb s číslem objednávky a požadavkem na změnu. Jakmile projde 24hodinovým obdobím změny, objednávky jsou již přesunuty do výroby a nelze provést žádnou změnu.
Můžeme nabídnout pouze bezplatné změny ze standardní velikosti na standardní velikost nebo z vlastní velikosti na vlastní velikost. Pokud potřebujete změnit standardní velikost na vlastní velikost, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a uveďte číslo objednávky a požadavek na změnu ve výše uvedeném okně změn, pomohou vám se změnou.
Poznámka: Za změny ze standardní velikosti na vlastní velikost vám budeme muset účtovat vlastní poplatek. Místo toho, pokud potřebujete změnit vlastní velikost na standardní velikost, vrátíme vám vlastní poplatek, který jste zaplatili. Pro zákazníky ve Spojeném království, Francii, Německu, Austrálii, Kanadě, Rakousku a Belgii v současné době poskytujeme po omezenou dobu bezplatné přizpůsobení velikosti. Tato nabídka se vztahuje také na květinové šaty pro dívky a šaty pro družičky, které jsou dostupné ve všech zemích. To znamená, že jakékoli zvláštní změny velikosti, které požadujete, nebudou vyžadovat žádné poplatky ani refundace.
Pokud jste si objednali příliš mnoho položek nebo je jich málo a stále se nacházíte ve lhůtě pro změnu, můžete našemu týmu zákaznických služeb poslat e-mailem číslo objednávky a požadavek na změnu. Pomohou smazat položku, kterou nechcete, nebo přidat položku, kterou potřebujete, do vaší stávající objednávky.
V současné době můžeme pro šaty na zakázku nabídnout pouze následující změny designu:
Odstraňte Vlečka nebo přidejte Špagetový řemínek
Pokud potřebujete odstranit vlečku nebo přidat špagetový řemínek k šatům vlastní velikosti, které jste si objednali, můžete kontaktovat náš zákaznický servis s číslem vaší objednávky a požadavkem na změnu do 24 hodin. Pošlou zprávu našim krejčím, aby provedli změny zdarma.
Pokud jste si objednali šaty standardní velikosti, ale potřebujete tyto změny, budeme vám muset účtovat vlastní poplatek. Protože v tuto chvíli jsou šaty šité speciálně na míru právě vám.
Odstraňte Pás nebo Luk-uzel
Pokud potřebujete odstranit pás nebo luk-uzel na šatech, které jste si objednali, kontaktujte prosím náš zákaznický servis s číslem vaší objednávky a požadavkem na změnu do 24 hodin. Nejprve zkontrolují, zda je možné změnu provést, pokud ano, pošlou zprávu našim krejčím, aby změny provedli.
V současné době tyto změny neúčtujeme. V tuto chvíli jsou ale šaty šité speciálně na míru právě vám. A šaty na míru jsou nevratné.
Pokud požadovanou změnu nelze provést, můžete pomocí našich filtrů zjistit, zda nenajdete podobný styl, který již obsahuje funkce, které hledáte.
Chápeme, že někdy můžete při zadávání objednávky zadat špatnou adresu a poté ji musíte změnit. Můžete se přihlásit na stránku "Moje objednávky" a najít objednávku, kterou potřebujete ke změně adresy. Na stránce podrobností objednávky můžete upravit dodací adresu (kromě země).
Odesláním provedených změn to neznamená, že byla úspěšně změněna dodací adresa. Náš web automaticky vytvoří vstupenku pro vaši novou adresu a předá ji našemu týmu zákaznických služeb. Adresu vám poté změní.
Pokud potřebujete změnit informace o zemi, mohou existovat omezení dodací adresy nebo rozdíly v poplatcích za dopravu. Pro více podrobností prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
Z důvodu časových rozdílů může docházet ke zpožděním v době zpracování našeho zákaznického servisu. Proto vám doporučujeme odeslat žádost o změnu v následujícím okně změn:
Hotové Produkty: 1 hodina
Produkty na Zakázku: 24 hodin
Pokud žádost o změnu odešlete po změně okna, vyhrazujeme si právo vaši žádost odmítnout. A pokud je vaše objednávka odeslána dříve, než začneme zpracovávat vaši žádost, změnu nelze provést. A za tuto situaci neneseme odpovědnost.
I když přijímáme některé žádosti o změnu u položek vyrobených na zakázku, stále to nedoporučujeme. Mějte na paměti, že většina produktů JJ's House vyrobených na zakázku má pomoci minimalizovat naši uhlíkovou stopu a snížit plýtvání na životní prostředí. Změny po výrobě mohou způsobit větší plýtvání materiálem. Proto doporučujeme zvážit, jaké změny potřebujete, a před zadáním objednávky zanechat poznámku a při zadávání objednávky zajistit správnost údajů o objednávce.