Zkontrolujte prosím, zda je zadaná e-mailová adresa a heslo správné. Pokud se stále nemůžete přihlásit ke svému účtu, kontaktujte náš tým zákaznických služeb s informacemi o vašem účtu a podrobnostmi o vašem problému. Spojí se s naším technickým týmem, aby to pomohli vyřešit.
Přihlaste se prosím ke svému účtu a změňte své údaje přímo. Pokud potřebujete další pomoc, zašlete prosím úplné podrobnosti o vaší žádosti o změnu našemu týmu zákaznických služeb. Odpoví do 24 hodin.
Pokud jste zapomněli své heslo, klikněte na tento odkaz a obnovte jej.
Pokud to nebude fungovat, nás kontaktujte a s vaším svolením vám heslo resetujeme.
Chcete-li změnit heslo, postupujte takto:
1) Klikněte na "Přihlásit se" na našem webu a poté přejděte na stránku svého účtu.
2) Klikněte na "Nastavení Účtu" (pro uživatele počítače) / "Heslo" (pro mobilní uživatele) a poté můžete změnit heslo a uložit nové.