Jak sledovat
Zobrazení stránky s postupem objednávky
Pochopení stavu vaší objednávky
Kontrola dodací lhůty
Vyhledání čísla pro sledování zásilky
Víme, jak důležité je sledovat stav vaší objednávky, když čekáte na doručení. Vytvořili jsme samoobslužnou funkci, která vám to umožní kdykoli prostřednictvím webu, a tento článek vám s tím pomůže tím, že poskytne informace o tématech uvedených v katalogu.
Ať už používáte svůj účet nebo Pokladnu pro hosty, budete si moci kdykoli prohlédnout průběh své objednávky na webových stránkách takto:
Objednáno přes účet:
Klikněte zde a přejděte na stránku svých objednávek. Pokud máte potíže se dostat do svého účtu, možná jste použili Pokladna pro hosty.
Objednáno přes Pokladnu pro hosty:
Kliknutím zde a vyplněním čísla objednávky a e-mailu použitého k zadání objednávky (na který jste obdrželi e-maily související s vaší objednávkou) se zobrazí stránka s vaší objednávkou.
Pokud si nepamatujete, zda jste k zadání objednávky použili svůj účet nebo Pokladna pro hosty, vyzkoušejte oba výše uvedené pokyny, a pokud ani jeden z nich nefunguje, obraťte se na náš zákaznický servis s údaji o vaší objednávce.
Na stránce "Moje objednávky" najděte objednávku, kterou chcete sledovat, a klikněte na "DRÁHA" nebo "Zobrazit tašku". Na další stránce budete moci sledovat průběh objednávky.
Na stránce s průběhem objednávky je šedý ukazatel průběhu, který se při přechodu mezi jednotlivými fázemi objednávky mění na růžový:
Zde je úvodní informace o všech 4 fázích:
Umístěn: Objednávka byla zadána, ale ještě jsme neobdrželi platbu. Objednávka nepřejde do další fáze, dokud platbu neobdržíme.
Potvrzeno: Objednávka je ve fázi výroby nebo zpracování: platbu jsme obdrželi a objednávka je ve fázi výroby nebo zpracování. Informace o předpokládaném zpracování naleznete na této stránce. Během této doby můžete objednávku v určitém časovém okně zrušit. Více informací o této možnosti naleznete zde. Pokud chcete v tomto období provést nějaké změny, podívejte se na tuto stránku, kde najdete další informace o časovém okně a omezeních.
Dodávky: Objednávka je dokončena a byla vám odeslána.
Dokončeno: Po obdržení balíčku můžete přejít na stránku objednávky a kliknout na „Potvrdit doručení“ a stav objednávky se změní na Dokončeno. Pokud to zapomenete udělat, bude objednávka automaticky potvrzena po 7 dnech od data doručení zásilky a stav se změní na Dokončeno.
Odhadované okno doručení si můžete prohlédnout na stránce s průběhem objednávky v dolním rohu růžovým písmem:
Mějte prosím na paměti, že toto okno je stejné jako to, které se zobrazí při placení (na základě vaší doručovací adresy), a náš systém není nastaven tak, aby v něm bylo možné provádět změny. Vaše objednávka může být doručena dříve, ale nemůžeme zaručit doručení před předpokládaným dodacím oknem.
Pokud potřebujete objednávku doručit dříve, nemůžeme ji urychlit.
Jakmile je objednávka odeslána, uvedeme číslo pro sledování zásilky na stránce Průběh objednávky. Stačí kliknout na "DRÁHA", číslo pro sledování zásilky a zobrazí se odkaz pro sledování zásilky.
O odeslání objednávky vás budeme informovat také e-mailem. V e-mailu uvedeme číslo pro sledování zásilky.
Po odeslání se prosím obraťte na dopravce, aby vás informoval o průběhu doručení objednávky, protože jakmile zásilka opustí naše prostory, máme jen velmi malou kontrolu nad tím, co se s ní stane. Náš tým zákaznického servisu bohužel nebude mít k dispozici žádné další aktuální informace.
Další informace o procesu přepravy naleznete na této stránce.