1. Pokud jste objednávku zadali pod svým registrovaným účtem, můžete se přihlásit na naše webové stránky a sledovat stav své objednávky v části „Moje objednávky“.
2. Pokud byla objednávka zadána bez přihlášení, můžete ke sledování své objednávky použít funkci „Vyhledat konkrétní objednávku“. Prosím, postupujte podle následujících kroků:
1) Přejděte na náš web a klikněte na „Stav objednávky“.
2) Zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu, abyste viděli podrobnosti objednávky.
Doručovací adresu můžete změnit pouze v rámci stejné země, dokud je vaše objednávka stále ve výrobě. Jednoduše se přihlaste ke svému účtu a klikněte na „Moje objednávky“. Na stránce podrobností objednávky vyhledejte objednávku, kterou chcete změnit, a upravte dodací adresu.
Jakmile bude váš požadavek odeslán, bude tiket automaticky vygenerován a odeslán našemu týmu zákaznických služeb, který vám poté změní adresu.
Chcete-li odeslat objednávku do jiné země, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, kde získáte další podrobnosti o variantách poplatků za dopravu a logistických omezeních.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, již nemůžeme změnit dodací adresu.
Dovážíme do celého světa. Při zadávání dodací adresy prosím vyberte cíl z našeho rozbalovacího seznamu zemí odeslání.
Cena dopravy bude záviset na váze objednávky. Odhadovanou cenu dopravy je možné zkontrolovat na stránce pokladny.
Dodací lhůty se liší v důsledku různých způsobů dopravy používaných v různých zemích/oblastech. Podrobné informace naleznete na této stránce.