Velikostní Tabulka Podmínky Vrácení Zboží

VELIKOSTNÍ TABULKA

Tabulka velikostí prstenů
USAUKČínaJaponskoPrůměrObvod
palcemmpalcemm
5J ½99½15.5249
6M1212¾16.5252
7O1414¾17.32 ¼54.5
8Q1616¾182 ¼57
8 ½Q ½1717¾18.52 ¼58.3
9S1818¾18.82 ¼59.5
9 ½S ½1919¾19.12 ½60.8
10T ½2020¾19.32 ½62
10 ¼U2121¾19.82 ½62.7
10 ½U ½2222¾20.12 ½63.4
11V ½2323¾20.62 ½64.5
12Y2525¾21.32 ¾67.5

Vracení a reklamace

1.  Abyste zahájili proces vrácení/reklamace, obraťte se na náš zákaznický servis do 14 dnů od obdržení vašich položek.

Vezměte prosím na vědomí, že produkty přijímáme pouze v jejich původním stavu a pokud jste nás předem o vrácení zboží neinformovali, takové vrácené zboží nepřijmeme. Pokud chcete vrátit celou objednávku nebo některé části objednávky, prosím kontaktujte náš zákaznický servis naKontaktujte nás a obdržíte "Vrácení zboží" formulář, který musí být součásti vráceného balíčku. Všechny vrácené položky procházejí inspekcemi. Vrácení peněz proběhne až po té, co obdržíme vrácený balíček a potvrdíme, že produkt má uvedené problémy.

2.  Nesprávně doručené zboží: Po potvrzení chybně doručených položek (položka dodaná se liší od objednané položky) budeme zodpovědní za výměnu zásilky a uhrazení poštovného. Můžete také zboží vrátit a získat náhradu v plné výši včetně poštovného.

3.  Chybná barva: Pokud barva doručené položky není ta, kterou jste si objednali, máte nárok na vrácení peněz v plné výši.

4.  Tyto zásady pro vrácení se nevztahují na naše obchodní prodejce. Kontaktujte nás pro dodatečné pokyny.

  • ♦  Stáhněte si naši APP, abyste mohli své poprodejní problémy řešit pohodlněji a zůstaňte informováni o nejnovějších změnách zásad.
Naskenujte QR kód

 

Určité zásady ohledem našeho zboží

Zrušení objednávky

Chápeme, že objednání šatů pro vaši speciální příležitost je velmi důležité, a proto naše pravidla pro zrušení objednávky byly formulovány s ohledem na tuto skutečnost. Je však důležité si uvědomit, že naše šaty jsou šity na zakázku. Jakmile začne proces šití, materiály již nemohou být znovu použity. Pochopte tedy, že po zadání objednávky je ještě čas změnit názor. Podrobnosti naleznete v níže uvedených zásadách pro zrušení.

Podmínky pro zrušení objednávky

- Nezaplacené objednávky budou automaticky zrušeny po 1 dnech. 
- Objednávky zrušené do 24 hodin od potvrzení platby mají nárok na refundaci v plné výši.
- Objednávky zrušené 24 až 72 hodin od potvrzení platby jsou oprávněné k částečné refundaci, zahrnující vrácení poštovného a 80% nákupní ceny produktu.
- Objednávky zrušené 72 až 120 hodin od potvrzení platby jsou oprávněné k částečné refundaci, zahrnující vrácení poštovného a 50% nákupní ceny produktu.
- Objednávky zrušené po 120 hodinách od potvrzení platby jsou oprávněné k částečné refundaci, zahrnující pouze vrácení poštovného.
- Jakmile bude objednávka odeslána, již ji nelze zrušit.

Chcete-li objednávku zrušit, přihlaste se prosím na Moje objednávky, vyberte požadovanou objednávku a požádejte o zrušení.

Výměna zboží nebo vrácení peněz

Vaše spokojenost je pro nás nesmírně důležitá. Po doručení balíčku doporučujeme zboží zkontrolovat, abyste se ujistili, že jsou produkty vyrobeny v souladu se specifikacemi objednávky. Bez toho, aniž byste šaty nějak měnili, prali nebo odstranili štítek na šatech, si je co nejdříve vyzkoušejte. Vezměte prosím na vědomí, že pro zahájení procesu vrácení zboží je nás třeba kontaktovat.

Pokud chcete šaty nebo doplňky vrátit nebo vyměnit, ujistěte se, že jsou v původním stavu - nenošené, neprané, nezměněné, nepoškozené, čisté, bez vláken a vlasů a s neporušenými a připevněnými štítky. Jste zodpovědní za všechny náklady na vrácení zásilky.

Vadné, poškozené nebo zaměněné zboží

Jste oprávněni získat vrácení peněz v plné výši, pokud jsou vaše položky vadné, poškozené nebo došlo k záměně zboží. Pokud se domníváte, že vaše objednávka byla poškozena během dodávky, musíte od vašeho dopravce získat "Doklad o poškození", který by měl být součástí vašeho vráceného balíčku.

Šaty nesedí nebo špatná velikost

Vzhledem k tomu, že všechny naše šaty jsou ručně šité a šité na míru, hotové šaty se mohou lišit přibližně o 2,5 centimetru od vámi uvedených měr. Chcete-li zajistit, aby vám vaše šaty dokonale seděly, naši krejčí ve švech nechali dodatečnou látku, díky čemuž jsou možné drobné úpravy. 

Odchylka velikosti

Pokud se velikost šatů liší o více než 2,5 centimetru od vámi uvedených měr, doporučujeme najít místního krejčího, který může provést úpravy. V takovém případě vám vrátíme až 40% nákupní ceny produktu (bez poštovného). Pokud si vyberete tuto možnost, nezapomeňte si vyžádat účtenku od svého krejčího. K žádosti o úhradu musí být předána kopie účtenky.

Velikost je správná, ale šaty nesedí

Vezměte prosím na vědomí, že položky, které nesedí, ale jsou v souladu s vámi zadanými specifikacemi, nelze vrátit nebo vyměnit. Vaši možností je si na vlastní náklady najít místního krejčího, který vám šaty upraví. Mějte na paměti, že pokud se vaše specifikace objednávky značně liší od konečné požadované velikosti, změna velikosti může být nemožná.

Nesoulad barev

Nastavení obrazovky počítače může pozměnit barvu obrázků zobrazených na webu. Mírná barevná odchylka však neznamená, že jsou šaty vadné nebo došlo k záměně zboží. Pokud jste si však naprosto jistí, že jste obdrželi položku v nesprávné barvě, obraťte se na náš zákaznický servis, abyste zjistili, zda je možné vrácení zboží nebo vrácení peněz. 

Položky, které nelze vrátit nebo vyměnit

1. Žádné vrácení a žádné výměny personalizovaných položek.

2. Žádné vrácení a výměny produktů rychle podléhající zkáze, náušnic (včetně sady šperků s náušnicemi) a předmětů pro osobní péči (včetně spodního prádla atd.) a to z hygienických důvodů.

Proces vrácení zboží

1. Podat žádost o vrácení zboží na Kontaktujte nás zákaznickému servisu do 14 dnů od obdržení objednávky. Uveďte prosím vysvětlení a fotografie s uvedením důvodu vrácení zboží.

Vyhrazujeme si právo nepřijímat vrácené zboží, které nebylo předem odsouhlaseno zákaznickým servisem.

2. Jakmile náš zákaznický servis schválil vaši žádost, poskytneme vám adresu pro vrácení a formulář pro vrácení produktu, který musí být vyplněn a zahrnut ve vráceném balíčku. Položku(y) zašlete prostřednictvím místní pošty do 3-5 pracovních dnů po obdržení formuláře. Nepoužívejte prosím kurýrní služby jako UPS, DHL nebo FedEx; použijte běžnou poštovní službu. Prosím, pečlivě si uložte sledovací číslo balíčku.

3. Všechny vrácené položky procházejí inspekcemi. Vrácení peněz proběhne poté, co potvrdíme, že produkt má problémy, které jste uvedli. Po vrácení peněz obvykle trvá 10-15 pracovních dnů, než se peníze připíší na váš účet (závisí na vaší bance nebo platební službě). Banka nebo platební služba mohou účtovat malý transakční poplatek.

Všechny platby přes PayPal mohou být vráceny pouze prostřednictvím PayPal, veškeré platby kreditní kartou budou vráceny pouze na původní kreditní kartu.

Upozorňujeme, že si vyhrazujeme právo peníze nevrátit, pokud je zboží vráceno v nepřijatelném stavu.